poniedziałek, 9 stycznia 2012

Serum na rozstępy

Jak większość kobiet po ciąży borykam się z problemem jakim są rozstępy, chcę Wam przedstawić produkt, którego używam i o dziwo zauważam efekty jego działania. Jest to Serum koncentrat wyszczuplający do szybkiej redukcji rozstępów, firmy DAX z serii Perfecta Extra Slim.


Po pierwsze: ma świetny efekt chłodzenia skóry utrzymujący się kilka minut po użyciu i ładny zapach, nie tak jak większość preparatów na rozstępy.
Po drugie: naprawdę zmniejsza wielkość rozstępów. Na początku trochę się rozczarowałam, producent podaje, że po tygodniu widać pierwsze efekty, ja niestety nie zauważałam, ale stwierdziłam, że jak już wydałam pieniądze na ten specyfik to go zużyję do końca, bo raczej mi nie zaszkodzi. Zmniejszenie blizn miało nastąpić po 4 tygodniach o ok 52% no cóż zmniejszyły się ale nie aż tak. Pierwsze bardziej zadowalające efekty zauważyłam po 6 tygodniach i tu mogę się pochwalić, że można by ocenić na prawie 50%, a biorąc pod uwagę stan początkowy, to naprawdę dużo. Zdecydowałam się więc kupić drugie opakowanie.
Po trzecie: cena jest naprawdę przystępna, za tubkę 200ml w drogerii Rossman zapłaciłam ok. 13 zł, tubka starczyła mi na 6 tygodni, przy stosowaniu dwa razy dziennie na brzuch i pośladki.

Jeśli dalej będzie się tak dobrze spisywać to mam zamiar kupić jeszcze Perfecta Extra Slim Serum – koncentrat do szybkiego wypełnienia i podniesienia biustu, przyda się po skończeniu karmienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz