poniedziałek, 19 grudnia 2011

Laktator ręczny

Dzisiaj chcę podzielić się z Wami moją opinią na temat laktatorów, porównam dwa produkty różnych firm, które posiadam.

 Ponieważ mój synek nie ssie piersi, byłam zmuszona używać laktatora do odciągania pokarmu.
Pierwszy laktator, który kupiłam z firmy Canpol Babies, niestety bardzo szybko odmówił posłuszeństwa. Fakt produkt był dość mocno eksploatowany, ale wytrzymał tylko miesiąc. Aby odciągnąć pokarm potrzeba było dużo czasu, np. 120 ml osiągałam po 40 minutach. Po około trzech tygodniach zaczęła pękać silikonowa membrana i po miesiącu nie nadawała się do używania. Ponadto często zasysał mleko do wężyka i gruszki przez co jeszcze wolniej odciągał.
Kolejnym minusem jest podwójna uszczelka umieszczona pomiędzy butelką, a laktatorem. Często w trakcie używania musiałam rozkręcać urządzenie i poprawiać uszczelki.
Drugi laktator posiadam z firmy BabyOno i mogę go zdecydowanie polecić, jest pożyczony od dziewczyny która również odciągała nim pokarm dla swojego dziecka. Jestem z niego znacznie bardziej zadowolona, o wiele szybciej ściągam potrzebną ilość pkarmu (120 ml w okolo 10 - 15 minut). Jak na razie nie mam co do niego zastrzeżeń, w razie czego dam znać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz