czwartek, 29 listopada 2012

Radical ampułki - sposób na wypadanie wlosów

W tym poście chcę Wam przedstawić produkt zapobiegający wypadaniu włosów i przyspieszający ich wzrost. Mowa o ampułkach Radical Kompleks odżywczy do skóry głowy stymulujący wzrost włosów firmy Farmona
Kurację ampułkami Radical przeprowadzałam dwa razy i ogólnie jestem zadowolona z efektów. Po raz pierwszy zastosowałam je około dwa lata temu, wtedy włosy wypadały mi garściami, badania nic nie wykazały, a łykanie witamin niewiele dało, szukałam czegoś co pomoże i po kilku przetestowanych środkach trafiłam na te ampułki. Zużyłam jedno opakowanie, było warto bo włosy wzmocniły się i nie wypadały już w tak dużych ilościach.
Drugi raz stosowałam Radical pół roku temu, kiedy po ciąży włosy wypadały mi w szalonym tempie po tygodniu miejscami widać było łyse placki, wtedy również stosowałam Radical, tym razem musiałam zużyć dwa opakowania, efekty były zadowalające, włosy trochę mniej wypadały i w miarę szybko w pustych miejscach zaczęły odrastać włosy.

Plusy:
- naprawdę wzmacnia włosy i przyspiesza ich odrastanie
- jest oparty na wyciągach z naturalnych składników (skrzyp polny)
- ampułki spokojnie wystarczają na pokrycie całej skóry pod włosami
- wielki plus za zmianę formy ampułek, wcześniej trzeba było odłamywać szklaną końcówkę, teraz jest zatyczka którą się zdejmuje

Minusy:
- przez dołączony aplikator źle rozprowadza się płyn na głowie
- trzeba uważać żeby zbyt wiele produktu nie nałożyć w jedno miejsce, bo włosy są wtedy niemiłe w dotyku i wyglądają na przetłuszczone
- zapach, ale to dla osób które nie przepadają za ziołowym aromatem jak ja






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz