niedziela, 27 maja 2012

Najśmieszniejsze zdjęcia w sieci

Dzisiaj przy niedzielnym poranku postanowiłam zafundować Wam trochę rozrywki, bo nie ma to jak porządna dawka humoru na nadchodzący dzień. Poniżej możecie obejrzeć zdjęcia które znalazłam w internecie i które powaliły mnie z nóg. No to zaczynamy.
Babcia chyba bardzo nagrzeszyła skoro tak histerycznie próbuje dostać się do świątyni :-)

Natomiast te babcie chyba chciały ostatni raz w życiu zobaczyć morze 

No cóż pojęcie "zagrywka główką" nabiera nowego znaczenia


Podobnie "wchodzić komuś w d*pę"



No cóż, a to, że pies i jego pan wyglądają podobnie? Ten facet wziął ten fakt zbyt serio, przesadził.


Nie ma to jak dobry pomocnik do noszenia zakupów, zaniesie je prosto do domu i nie będzie narzekał że tak długo to trwało i ile ty wydałaś, a tak w ogóle to na co?


Masz ochotę na cukierka? Ja straciłam.


Dziadek to ma krzepę, zakasował niejednego młodego, ale widać po czym.


Marzysz o jacuzzi? Jest na to sposób.


Świat oszalał, każdy musi mieć markową garderobę, nie masz na to kasy poniżej pomysł.


Masz wyższe wykształcenie? Jesteś osobą energiczną o drobnej budowie, która nie boi się podejmowania nowych wyzwań ta praca jest dla ciebie :-P

"Super facet" szuka drugiej połówki, musisz spełnić jego wymagania, taka okazja może się nie powtórzyć.


Super zjeżdżalnia, dla dzieci które lubią mocne wrażenia.


Dobrze, że niektórzy kierowcy ignorują znaki.


Bądź dobrym człowiekiem za życia i nie dokuczaj najbliższym, bo też tak skończysz.


Chyba zima bardzo mu dokuczyła.


Skarbówka niedługo doprowadzi do całkowitego załamania się sektora prywatnego.


Awaria, awarią ale taka propozycja załatwienia "problemu"?


Zamknij uszy i nie słuchaj.


Niech się dzieciaki uczą od małego jakiegoś porządnego fachu, bo jeszcze na studia pójdą i się tam zmarnują.


W marketach posługują się nowym rodzajem polszczyzny: piszą po "polskowemu"



Z czego oni jeszcze zrobią drób?


Chłopacy, patrzcie jaką jestem laską, zmieściłam się w rozmiar XS


Dziecko spokojnie, muszę złapać trochę kolorku bo blada strasznie jestem!


Najnowszy sposób, opracowany przez specjalistów na transport naszych pociech.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz