poniedziałek, 19 marca 2012

Moda prosto z Moich Ciuchów

Zbliża się wiosna i chciałam trochę odświeżyć moją szafę, w tym celu zaczęłam przeglądać stronę Moje Ciuchy. Znalazłam tam kilka fajnych propozycji, którymi mam zamiar się z Wami podzielić.
Białe rybaczki idealne na wiosnę i lato, można do nich założyć zwykły T-shirt lub bokserkę, wówczas otrzymamy stylizację na co dzień.Można również założyć czarny top z cekinami ( np. taki jak kilka zdjęć niżej) i możemy wybrać się na wieczorne wyjście.


cena 10,00 zł
Elegancka czarna spódnica z kwiatowym wzorem z błyszczącego materiału idealna np. na randkę

cena: 30,00 zł
Długa bokserka będzie pasować do leginsów

cena: 12,00 zł

Tuniczka w sportowym stylu można założyć do spodni dresowych o długości 7/8

cena: brak - wymiana

Cytrynowy topik świetnie będzie pasował do ołówkowej ciemnej spódnicy

cena: 12,00 zł
Kwiecista tuniczka/sukienka idealna do leginsów lub jeansowych spodni rurek

cena: 15,00 zł
Różowa sukienka w sam raz na wieczorne wyjście, wystarczy dobrać efektowne dodatki np. w kolorze czarnym.
cena: brak - wymiana

Czarny top z cekinami idealny na dyskotekę w zestawieniu z jeansową mini lub spodniami, albo w wydaniu bardziej eleganckim do ołówkowej spódnicy i marynarki.

cena: brak - wymiana
Wiosenny żakiecik idealny na chłodniejsze dni

cena: 35,00 zł

Odpowiednio dobrane dodatki potrafią zmienić najzwyklejszy strój w coś niesamowitego. Poniżej zawieszka w orientalnym stylu będzie najlepiej wyglądać zawieszona na długim łańcuszku.

cena: brak - wymiana
Torebki to chyba najlepsi przyjaciele kobiety poniżej kilka propozycji w przystępnej cenie do 30,00 zł
Dwie torebki na co dzień w formie kuferka

cena: brak - wymiana
cena: 22,00 zł
Duża pojemna torba zawsze się przyda ta w wiosennym wydaniu - kolorowa

cena: 20,00 zł
Na koniec elegancka torebka na wieczorne wyjście

cena: 23,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz